If you keep on believing , the dream that you wish will come true.

Hade det jätte bra i Stockholm men tyvärr blev det inga bilder
Gick på mässa Tors-Fre inom Pontus jobb.
Det var 16+ och strålande sol, så jävla skönt väder!
Gick ut och åt på torsdag eftersom jag och Pontus firade våran 1års dag sen hade vi en riktig mys kväll på hotellet.
På fredag var vi på mässan sen packade vi bilen och åkte mot Sundsvall, gick in på Birsta så jag fick shoppa lite.
Hittade riktigt snygga kläder.
Sedan åkte vi till Stöde och hälsade på min storebror, Simone och deras lilla Ian.
På lördag blev vi bjuden på middag i stan hos min syster och hennes pojkvän Niklas.
Sen blev det fest och de blev en sen natt.
Åt våfflor på söndag med syster och Pontus sen åkte vi hem och kollade på film.
Idag ska jag duscha och packa för imorgon åker jag hem så har ingen tillgång till data på ett bra tag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har en bloppis på bloggen kika gärna in kram! www.emmasbloppis.blogg.se

2012-04-22 @ 12:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0