Love

Idag har jag inte gjort så mycket, har bara kollat på tvn och spelat sims.
Sen kom älskling hem och då gjorde han kebab sen blev det en jättegod efterrätt.
Just nu ligger jag i sängen framför datan medans Pontus är nere i garaget sen blir det bara mys resten av kvällen.
Imorgon ska vi åka till Föllinge för vi ska vara där i helgen fast Pontus ska vara i garaget hela lördagen så jag får se vad jag ska hitta på med.
Har inte varit hemma sen natten innan julafton så julgardinerna hänger fortfarande kvar.
Så jag tänkte köra på stort och städa hela rummet någon gång i helgen så antar att det blir på lördagen om jag inte hittar på något bättre att göra.
Har vart hemma någon gång men då har jag bara vart in en snabbis så har inte hunnit tagit tag i mitt rum.
Nu ska jag fortsätta kolla på Grey's anatomy och invänta älsklingen från garaget.
Kommer förmodligen inte att blogga något i helgen men ska försöka göra det på söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0